F.A.Q




¿ACEPTAS ENCARGOS PERSONALIZADOS?


Sí, puedes ponerte en contacto conmigo y decirme que tipo de diseño te gustaría. Aunque has de saber que quizás el precio de tu diseño sea algo mas elevado de lo que encuentres en la tienda.

 
¿QUE MEDIDAS NECESITO PARA LA ELABORACIÓN DE LA CORONA?


Debes medir la circunferencia de la cabeza con la peluca puesta. Porque despues el tocado irá encima del pelo y si no lo haces de este modo, podría quedar pequeña



QUIERO QUE HAGAS EL DISEÑO EXACTO DE ALGO YA EXISTENTE...


Depende de lo que estés buscando. Para esta pregunta, puedes escribirme un correo explicandome el diseño y te responderé cuanto antes. 




▫  ▫  





DO YOU ACCEPT  CUSTOM ORDERS?

Yes, you can contact me and explain me what kind of design would you like. Although, you should know that the price for its may be more elevated than the ones you find in the store.



WHAT MEASUREMENTS DO I NEED FOR ELABORATING THE CROWN?


You have to measure the head ‘s circumference with the wig on. If you don’t do as it is said, the crown cannot fit properly and what’s more, it might be small.



I WANT TO DO THE EXACT DESIGN OF SOMETHING ALREADY DONE...


It depends what you're looking for. For this question, you can write me an E-mail explaining the design and I will answer asap.








STORE © 2014 - Designed by Templateism.com, Plugins By MyBloggerLab.com

Contact us

Con la tecnología de Blogger.